środa, 10 kwietnia 2013

kokosowo -bananowo, rozkosze Farmony


O tych kosmetykach nie można nie napisać ! Ich niesamowity zapach połączony z extra działaniem sprawiają, że podczas używania nie tylko jestem zadowolona z efektu ich działania ale także robię się mega głodna.
Połączenie kokosa i banana to zestaw idealny. Cudowny zapach działa relaksująco i sprawia, że każdy prysznic może trwać i trwać…


Moje Drogie Panie to naprawdę rewelacyjny kosmetyk :) kokosowo -bananaowy sorbet pod prysznic, który otula nas słodziutkim zapachem, dzięki czemu potrafię powtarzać kąpiel 3 razy :) niestety jego moc pobudza apetetyt i po kąpieli szukam czegoś słodkiego, żeby zaspokoić swój głód, gdyby sorbet był jadalny – wypiłabym go jednym duszkiem :)
W zestawie mam jeszcze kokosowo-bananowe masło do ciała. w ciągu dnia, kiedy jestem w domu smaruję nim dłonie, żeby rozkoszować się słodkim zapachem :) mając taki kosmetyki chce mi się go stosować nawet bardzo późnym wieczorem, kiedy wchodzę do łazienki totalnie zmęczona.
Skóra po aplikacji masła bardzo długo pachnie…a jak z uśmiechem na twarzy wskakuję do łóżka bo wiem, że nikt nie zaśnie obok tak pachnącego ciała :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz