środa, 10 kwietnia 2013

mam ! mam ! mam ! książka ewy chodakowskiej w moich rękach :)


Przyszła kolej i na mnie, wybrałam się do Empiku i kupiłam – mój egzemplarz książki Ewy Chodakowskiej. Przymierzałam się do zakupu, zastanawiałam aż w końcu doszłam do wniosku, że po 3 miesiącach a w tym tygodniu przerwy czas na nagrodę, którą przyznam sobie sama :)
Książka to dla mnie motywacyjny pamiętnik, tak przynajmniej ją odbieram. Jest tam naprawdę wiele cennych wskazówek, mnóstwo ciekawych informacji dotyczących przygotowywania posiłków, jego składników i wpływu na nasz organizm. Dotąd sądziłam, że ziemniaki należą się do kalorycznych i powinnam się ich wystrzegać, jak się okazuje nie ! ziemniaki mają w sobie 70 % wody i są źródłem witaminy C :) dopiero jeśli długo leżą woda zamienia się w skrobię. Długo bym mogła opowiadać o tym czego się dowiedziałam, ale nie chcę zdradzać sekretów, żebyście same w nią zajrzały.
Książka to także 30 przepisów a właściwie 30 propozycji dań : śniadania, obiady, kolacje + 2 przekąski w ciągu dnia. Przyznam szczerze, że nieraz mam spore problemy z wymyśleniem menu, brakuje mi pomysłów, dzięki książce mogę czerpać natchnienie :) dzisiaj przygotowałam dorsza w ziołach…

Książka jest podzielona na 30 dni a w tym w podziale na 1 dzień :
- motywacja i dobre słowo od Ewy
- miejsce na zapiski
- plan posiłków
- cenne wskazóki
- plan treningowy
Dobra motywacja i kilka ciepłych słów to otucha, szczególnie jeśli nasz power spada do minimum :)
Ponadto w książce znajdziemy plany treningowe na każdy dzień, każde ćwiczenie jest dokładnie opisane i wzbogacone o fotografie.
cena książki w Empiku to 39,00 zł, jeśli zamówimy ją w sklepie on-line z dostawą do sklepu stacjonarnego zapłacimy ponad 33,00 zł – to porada ode mnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz