środa, 10 kwietnia 2013

odżywcza maska do włosów biovax


odżywcza maska do włosów

by admin on 2 kwietnia 2013
będąc w aptece trafiłam na promocję odżywczych masek do włosów Biovax, opakowanie 500 ml kosztowało 22,90, z racji, że skończyła mi się moja woskowa odżywka z Pilomaxu stwierdziłam, że zainwestuję w tą ponieważ mam podwójną ilość odżywki w tej samej cenie.
moja maska przeznaczona jest do włosów osłabionych ze skłonnością do wypadania ponieważ mam przesuszone włosy, które choć już mniej to jednak wciąż wypadają, co do maski :
  • zapach znacznie lepszy niż Pilomax, nie jest taki woskowy, ciężki
  • konsystencja : gęsta, mleczno-zielona
  • wydajna

po użyciu :
  •  włosy znacznie łatwiej się rozczesują, nie muszę dodatkowo używać odżywek, z reguły nakładam Kerastase
  • włoski są błyszczące i zdrowo wyglądają
narazie maska ma u mnie same plusy coś więcej napiszę o niej po dłuższym okresie stosowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz