środa, 10 kwietnia 2013

kuracja wzmacniająca od joanny


Jakiś czas temu pisałam Wam, że zaczęłam stosować kurację wzmacniającą marko Joanna, żeby ocenić efekty działania kosmetyku odczekałam ponad 1,5 miesiąca, żeby móc się z Wami podzielić opinią.
Efekty są widoczne i odczuwalne, włosy zrobiły się bardziej puszyste przez co sprawiają wrażenie, że na głowie jest ich znacznie więcej, w dodatku włosy zdecydowanie bardziej się wzmocniły : zrobiły się takie odczuwalnie „twardsze” a ściągając frotkę i wsuwki nie widzę kłębuszków włosów otaczających moje spinki i gumki – to duży sukces :)


Dla mnie dużym minusem jest zapach : pokrzywowo- ziołowy, kojarzy mi się z tanimi szamponami z dzieciństwa ;p
ale jest to jedyny minus, który w porównaniu do plusów zanika całkowicie.
W skład mojej kuracji wchodzi :
1) szampon

2) odżywka do spłukiwania
3) kuracja w ampułkach


kuracja w ampułkach starcza mi na -3 aplikacje, które łączę z odżywką do spłukiwania, całość wcieram w skórę głowy i włosy, następnie  robię sobie turban z ręcznika i całość trzymam na głowie przez godzinę. Taką kurację staram się robić 2 razy w tygodniu.
Kosmetyki można zamówić przez stronę internetową, nabyć w drogeriach Super Pharm i Rossmann, ceny nie powinny przekraczać 7,00 zł za sztukę ( ampułki mogą być troszkę droższe).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz